Dohled a Viditelnost

Za prvé je důležité zmínit, že pravidla pro viditelnost vozidel nemusí vždy fungovat přesně podle níže zmíněných zákonitostí a sami vývojáři z Wargamingu říkají, že systém viditelnosti vozidel zatěžuje až třetinu výpočetní kapacity serveru. Každé vozidlo ve hře má vlastní hodnoty pro dohled (shopnost objevit nepřátelská vozidla) a pro vlastní viditelnost (schopnost zůstat nepřítelem neodhalen).

Dohled vašeho vozidla
Viditelnost vašeho vozidla

Pro úspěšné odehrání bitvy ve hře je důležitá spolupráce zúčastněných vozidel. Lehké tanky které mají velkou pohyblivost, snadno se schovají a objeví pro své spojence pozice nepřátelských tanků. Naopak stíhače tanků by měly využívat vykreslovacího dohledu a střílet na tanky, které jsou za hranicí 445m, aby svou pozici neodhalily.

Sepsat teorii je poměrně jednoduché a v bitvě záleží na spoustě okolních faktorech, ať už je to nepřátelský dynamický dohled, tak proměnné hodnoty pro viditelnost vašeho vozidla při různých činnostech a zároveň na překážkách mezi vámi a nepřítelem, proto v různých případech zažijete situace, které se vymykají tomu, jak je sepsaná teorie.

Snažil jsem se toto téma sepsat jen orientačně a všeobecně, pokud byste něco nechápali nebo potřebovali vysvětlit, napište Grindovi přímo ve hře.
A pokud máte nějaké rozšiřující informace nebo opravy chyb, taky mi je prosím dejte vědět.

čerpal jsem z wotwiki.